SERVIS

U poslovnim i industrijskim objektima, pouzdan rad garažnih vrata, kapija, industrijskih vrata i rampi direktno utiče na bezbednost ljudi, kontinuitet poslovanja i efikasnost svakodnevnih operacija. Neplanirani zastoji, kvarovi ili bezbednosni propusti mogu dovesti do ozbiljnih finansijskih gubitaka, narušavanja logističkih tokova i ugrožavanja imovine. Upravo zato je redovan, stručno sproveden servis ključni element dugoročnog i sigurnog funkcionisanja ovih sistema.

Naš servisni program namenjen je B2B korisnicima koji zahtevaju visok nivo pouzdanosti, usklađenost sa tehničkim i bezbednosnim standardima, kao i jasno definisane preventivne procedure. Sistematskim pregledom mehaničkih, električnih i sigurnosnih komponenti, obezbeđujemo pravovremeno uočavanje potencijalnih problema, produženje radnog veka opreme i smanjenje rizika od iznenadnih zastoja.
Sve servisne intervencije sprovode se na licu mesta, uz detaljnu kontrolu i testiranje uređaja u realnim uslovima rada. Redovan servis klijentima pruža nesmetano poslovanje, planiranje troškova održavanja i dugoročnu sigurnost infrastrukture.
U nastavku je prikazan obim redovnog servisa po vrstama sistema, prilagođen zahtevima profesionalnih i industrijskih objekata.
